torsdag 11. september 2008

in my mind/in my heart

jeg må gratulere narvesen, som har dårlige boller og dårlig kakao som virkelig kan få deg i godt humør.
og i dag er det syv år siden USA fikk seg en smekk. endelig, som gert nygaardshaug så fint sa det.
vier dagen til ham, da. les bøkene!!

Beste serien jeg har lest på en stund:

Mengele Zoo (kåret til den beste norske boken noensinne)
Himmelblomsttreet
Afrodites basseng

(alle av hr. nygaardshaug og hans 9/11-bro.)
Få deg et nytt perspektiv på livet og den store og hele tilværelsen.
"Jeg bryr meg bare om regnskogen, jeg."

3 kommentarer:

  1. man må faktisk ha bruker her for å kommentere :P tror jeg. atosa sa hun nettopp hadde lest mengele zoo her forleden, og hun hata den:P og det er vel ikke "endelig" å få en smekk for noen. hadde noen faktisk trengt en smekk, kunne man vel bare funnet frem fluesmekkeren.

    SvarSlett
  2. hatet den med hvilke argumenter? knis.
    trenger en awful svær fluesmekker for å smekke usa, då.

    SvarSlett
  3. hun mente den var teit og at hun ikke forsto noen ting :P skal man smekke usa, kan man vel bare feste fluesmekkeren i atombomben... eller på flyet:P mulig osamas medhjelpere hadde meg seg en hver, hvem vet?

    SvarSlett