tirsdag 28. oktober 2008

utfordring

egentlig hadde jeg tenkt til å skrive verdens mest fantastiske innlegg i dag. men se hva som skjedde! Aurora (http://billysbule.blogspot.com/) kommenterte tilfeldigvis på forrige innlegg, og jeg har en utfordring!

1. Askepott eller Pocahontas?
Pocahontas er tøffest, hadde jeg blitt stilt dette spørsmålet for ti år siden ville nok svaret vært det samme. Og den scenen når de hopper utfor stupet!
2. Høyre (kreativitet, romfølelse, drømmer) eller venstre (logikk, språk, intellekt) hjernehalvdel?
Etter et utall tester viser det seg at jeg bruker venstre mest. Selv om jeg ønsker det var høyre.
3. Fjell eller sjø?
Gi meg fisken! Fra sjøen, altså. Jeg foretrekker saltvann, tang, fisk, mye frisk vind og seilbåter. Seilbåter fungerer som kjent best på sjøen.
4. Freddie med eller uten bart?
Er ikke dette spørsmålet det samme som "Brandon med eller uten bart?" Det fineste er når de er helt glatte, I must say.
5. Smør på brødet?
Bare under ost.
6. Gul- eller brunost?
Gul. Brunost er så... ekkelt? Klistrer seg til tennene og alt.
7. Jogge eller sykle?
Jogge. Jeg blir så sliten av sykling.
8. Grønn, rød eller blå?
Rød utelukker jeg fullstendig. Grønn er herligt, men blå er nok best, sorry.
9. Hvilken verdensreligion, og hvorfor?
Buddhisme. Det er jo den snilleste religionen, såfremt religion kan være nettopp det. Buddhister skal ikke drepe et levende vesen, de går gjerne i oransje kapper og de ser kule ut. Orlando Bloom er buddhist, og.

Dermed skal jeg finne på ni nye spørsmål og finne noen å stille dem til. Men før den tid skal jeg poste verdens mest geniale blogginnlegg, promise.

3 kommentarer:

  1. Både Freddie og Brandon er way better MED bart! Mandig og sexy!

    SvarSlett
  2. Jeg ble fryktelig nysgjerrig på det geniale blogginnlegget nå :P

    SvarSlett
  3. Denne bloggen likte jeg veldig godt :)
    Du kan spørre en artig mann på gaten, ta et bilde og vips så har du et innlegg :D Det skal jeg gjøre! hehe

    SvarSlett