fredag 19. desember 2008

bring me sugar

det er bare fem dager igjen til julaften! og en time, men bssh.

-jeg har kjøpt alle julegavene, unntatt julies, som jeg skal kjøpe snart snart.
-jeg har det fint.
-du må ha en god juleferie.
-i morgen må jeg stå opp halv ti. senest. ugh.
-tori og jeg er bestiser igjen, etter litt skruffeproblemer.
-det er fremdeles snø på plenen.
-jeg har det laveste snittet noensinne, likevel er jeg fornøyd med karakterene mine.
-søs har bursdag i dag. GRATTIS : D
-wolverine er hått, og tøff, men jeg kjenner en håttere og tøffere person.
-hva skulle verden gjort uten marvel comics?

om mitt hode er rotete, er det hvertfall en god ting.

haha, ting til juletreet:

1 kommentar:

  1. Vi er noen rotehuer begge to, er vi ikke?

    Jeg glemte forresten å si i den forrige posten din at du òg er søt :)

    Hilsen Julie igjen.

    SvarSlett