torsdag 4. desember 2008

prokrastinering prokrastinering prokrastinerin

prøv å si det fort fem ganger, du! tre ganger var litt enkelt. tittelen (le titre?) sier hvertfall hva jeg driver med akkurat nå, og det gjør jeg big time og. ai hævv såmm gudd njus tuu.
1. det er snø ute og jeg skled ikke én eneste gang på vei til trikken i dag.
2. jeg skal sitte i fylkesstyret og får derfor være med på landsmøtet uansett. oh yeah!
3. det er min tur til å ha luke i kalenderen.

julie. julie. julie. nå må jeg f slutte å herme etter dine måter å ha luker på, men trust me, det kommer til å fortsette.

julie er søt, julie er fin,
julie er juliekalenderen min.

uten julie ville det ei vært en kalender,
og herre, hvem vet da hva som hender?

for julie er julens lys,
og det søteste menneske på denne jord med god musikksmak og god fantasi og universets rareste drømmer.

(siste linja rimte ikke, men skitt au.)
JULIE, JEG ER GLAD I DEG!

samtidig vil jeg vie litt plass til sangen som surrer i min skalle. det er en sang til julie : D

Gold lion's gonna tell me where the light isGold lion's gonna tell me where the light isTake our hands out of controlTake our hands out of controlNow tell me what you sawTell me what you sawThere was a crowd of seedsInsideOutsideI must of done a dozen eachIt was the height I grewThe weight, the shell was crushing youI've been around a fewTell me what you sawI'll tell you what, tooGold lion's gonna tell me where the light isGold lion's gonna tell me where the light isTake our hands out of controlTake our hands out of controlOutsideInsideThis is a moon without a tideWe'll build a fire in your eyesWe'll build a fireWhen the colorsGettin' brighterCold desireMakes the moon without a tideTell me what you sawI'll tell you what too

jeg elsker å ikke ha linjeskift! woo hoo, woo hoo, i've been around a few, woo hoo, woo hoo.

2 kommentarer:

  1. Aww :) Det var jo ikke likt som mitt, det :) Det hadde ikke vært noen kalender om det ikke var for deg heller! Husk det! Egentlig kunne jeg gitt deg diktet i retur, og ment alt med hele mitt hjerte ^^ (da måtte man byttet ut "julie" med "embla" selvfølgelig)

    Hilsen Julie som ikke orker å logge på :P

    SvarSlett