tirsdag 25. november 2008

ljós, birta, bjartur, léttur, létt, kveikja, lýsa, lenda, koma niður, hafna, stíga niður, rekast á, ráðast á, skamma, stinga af

Eg har nynorsktentamen i morgen, og eg høyrar på islandsk musikk. Noko som ikkje stemmer der? Men helsike, eg har då ikkje nynorsk musikk. Ikkje Odd Nordstoga her, du.


Akkurat no er eg så utbrent, totalt utslått og fysisk og mentalt sliten at feitleik hadde vore å foretrekke. Tullar. Mandag, i går, hadde eg tentamen i bokmål, tirsdag, i dag, mattetentamen. Som betyr at eg berre har tre tentamenar igjen: den i morgen, ein på fredag(spansk) og engelsk på mandag. Og så bra som dette her går må eg få syv på alt: YAY! (tulla no og.)









Takk, Sylfest Lomheim og Språkrådet, for heimesiden til sistnevnte. Sjå berre korleis det står til med språket mitt, her trengs det ei nøye opprydning. Og etterpå skal eg ta meg et langt, varmt bad og lese ei nynorsk bok.

Den dårlegste filmen eg har lyst til å sjå for tida er:


(Den beste, må ikkje gløymes, er Det Levende Slottet :)


góða nótt.
(:

2 kommentarer:

  1. tror det er veldig smart å høre på islandsk musikk før en nynorsk prøve. alle islendinger har nemlig naturtalent i nynorsk (: du er søt

    SvarSlett
  2. Jeg OG vil se Det Levende Slottet.

    SvarSlett