mandag 10. november 2008

russell, katt, kiwi













Gjett hva jeg nettopp leste! Det går rykter om den fjerde pirates of the caribbean-filmen. som jeg egentlig ikke vet om eksisterer, jeg sjekker ikke kildene mine. men i denne filmen skal det kanskje være med en bror av johnny depps karakter, og denne broren skal kanskje spilles av russell brand. russell! kanskje!






I går spaserte skråstrek løp en katt inn i huset her. Vi måtte hive den ut igjen, onkel begynte med nysinga si med en gang, men den fikk et par kjøttbiter og litt vann : bomtur! for nå har den sannelig hengt rundt her i hele dag, og den vil jo selvfølgelig ikke gå igjen. så vi lot den inn i varmen for en liten stund og såååånn ser den ut:
(typsiek katteliek)



4 kommentarer:

  1. Uuuu, Russel Brand? Han er den kuleste!

    aaw, katter... "Eg var pus på jentene" - Vinje 'Huldra' haha, trenger jeg å si mer?

    Luv your blog! <3

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke engang hørt om Russel Brand... :P

    SvarSlett
  3. Russel=rasshøl. HA
    Nejsda. Han e tuff.

    SvarSlett
  4. Emblen! Jeg vil bare si at jeg leser bloggen din fra tid til annen, og at den er omtrent like tüff som Russel Brand som Johnny Depps bror :D

    SvarSlett