lørdag 8. november 2008

poppy-happy



Forrige lørdag var jeg med Kama og så to filmer på "den store kinodagen". den første var uten tvil best: "happy-go-lucky". Ikke skjønner jeg hvorfor noen ikke liker positive filmer der hovedpersonen sprudler over av positive vibber. ahh, jeg elsker positive vibber.
den andre var "the black balloon." fra positiv til negativ på en trikk, altfor stor overgang. dessuten var den for lik "what's eating gilbert grape", bare uten johnny depp, juliette lewis og leonardi dicaprio.
Sum: "happy-go-lucky" er blant topp ti filmer.
Bildet er Poppy, som har verdens fineste klær og etterhvert en fin kjæreste. men jeg skal ikke avsløre mer, for alle bør se den selv. nemlig.

En ting til: jeg er verdens største rotehue, og om noen kjenner noen som kan måle seg, vil jeg gjerne vite det. heldigvis fant mamsen igjen lommeboka mi. den lå nederst i sekken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar