tirsdag 2. juni 2009

and the choir in my chest is like: oooo- oooo

Nå er det sommer snart. Jeg har bare en matteprøve og en eventuell muntlig eksamen igjen (og et spanskforedrag, men vel eh.) Etter en rask opptelling kom jeg fram til at jeg skal være på skolen 9 DAGER FØR FERIEN OM JEG IKKE KOMMER OPP I MUNTLIG!

Kjære gud.
Jeg vet du vet at jeg ikke tror på deg, sånn egentlig.
Dette er ikke sånn egentlig.
Dette er eksamenstider.
Nå tror jeg på deg.
Du har min tiltro frem til fredag. Alt avhenger av fredagen.
Kjære gud.
Fiks(fisk) denne fredagen for meg.
Hilsen Emblapescado


PS: jeg merker en begynnende forkjærlighet for en av dine religioner. takk så meget for pinsa, himmelspretten og alt det andre.
PPS: vedlagt er noen bilder av pinsa.

(for de som leser nedenfra og opp, som de gjør i Australia: dette er ikke photoshoppa, tampoco)

pose a strike
trollybollydoll.
.
oi. det er ikke photoshoppa eller painta assa. helt sant.

"Embla, få se på puppene dine!" -uhørt forespørsel fra små tremenninger

Bilder: søster eir og søster nanna og emblafisk

2 kommentarer:

  1. lol tremenningene dine er awesome.

    Noshit jeg er islending.

    SvarSlett
  2. den buksa der ser superfin ut! eler er det en shorts, kanskje? snerten var den hvertfall, okke som!

    liker tremenningene dine btw, knis.

    SvarSlett