søndag 7. juni 2009

dårlig hukommelse (dette skulle vært med i den forrige posten)



Jeg er så fornøyd med kjøpet av denne kjolen at jeg bare må blogge det. Æææ dårlige vibber, men whatever.

Helst skulle jeg hatt masse penger og kjøpt denne kjolen og:



Mmmen det har jeg ikke, så da ble det med den ene. (begge er fra cubus eh.)
og ja
JEG HATER FREMDELES SHOPPING. Det eneste jeg trenger før sommeren er en bikini. De har faktisk fine bikinier på hennes. Jeg fant en, men i feil størrelse. Var i tre andre hennes-butikker, fant den ikke. I den siste fant jeg en helt annen bikini som faktisk var like fin. Må gå gjennom alle h&m-butikkene i byen igjen for å finne hvertfall en av dem. Fuck it. Hvis ikke går jeg toppløs i sommer. Sverger.

3 kommentarer:

  1. den øverste var superfin! hadde jeg hatt pupper, hadde jeg ttly gått stroppeløs hele tiden.

    SvarSlett
  2. Jeg blis så imponert jeg, du har forbedret deg MUY BUENO (TACO) på både blogging og fesjion! Eyey, klappklapp!(Y)(Y)

    chamedl

    SvarSlett
  3. du har fantastisk kjolesmak, fisk! jeg vil også ha de der. å. jeg ble helt forelska i den øverste... :)

    SvarSlett