fredag 5. juni 2009

Verden har fått et nytt, religiøst hode

Etiketter
Alt
Alexandra (4)
apati (1)
appelsin. (1)
arcade fire (1)
au (1)
bading (1)
Barn (1)
belle and sebastian (1)
Bildegoogling (1)
bilder (4)
Boller (1)
bright eyes (2)
brus (1)
bøker (1)
Coldplay (1)
conchords (1)
conor oberst (2)
dass (1)
docmartens (1)
eplekake (1)
español (1)
fagdag (1)
ferie (2)
film (1)
filosofi (1)
filosofi (nah egentlig ikke) (1)
fisk (6)
fjellstøvler (1)
fjortiz (1)
folk (1)
forventninger (1)
fransklekser (1)
frukt (2)
fugl (1)
gud (1)
Guy Berryman (1)
Hannah Montana (3)
hav (1)
hemmelighet (1)
hest (1)
House (1)
hove (1)
hund (1)
hår (2)
høstferie (1)
ingenting (1)
intelligens (1)
islandsk film (1)
islandsk musikk. (1)
julie (3)
kakao (1)
kake (1)
katt (1)
Katy Perry (1)
klem (1)
klokkefisk (1)
konstruktivitet (1)
lekser (1)
liste (1)
livet. (1)
mengele zoo (1)
miley cyrus (2)
miljøvern (1)
mote (1)
moteblogg (1)
move slow (1)
musikk (10)
musikktekst (1)
månen (1)
narvesen (1)
nygaardshaug (1)
nynorsk (1)
obama (1)
oljeplattform (1)
postkort (1)
prokrastinering (5)
påske (1)
random (3)
regina spektor (1)
regine chassagne (1)
rot (1)
russell brand (1)
skole (1)
snø (2)
snø. (1)
sommer (1)
sommerfuglkonfetti. (2)
spaceship (1)
svensk musikk (3)
swahili (1)
søs. (3)
t-bane. (1)
tegning (1)
teit (1)
tenkepause (1)
tilværelsen (1)
tom cruise (1)
tori (5)
tull (1)
twilight (3)
Utfordring (1)
vår (3)
vær (1)
øya (3)

Det er ikke sånn at jeg ikke forstår formålet med etiketter. Det er sånn at jeg liker å ha orden i mitt eget hode, til en viss grad. Blir det for ryddig: KABOOM.

Da læreren min sa at ingen i klassen kom opp i muntlig sa det også KABOOM. Jeg har brukt enormt mye krefter på å bekymre meg for muntligen de siste dagen (jeg er utslitt nå.) Halv tolv på mandag anser jeg sommerferien som startet. Aldri mer spansk eller ioner ever. Ja.

I sommer har jeg et mål om å spise alle isene på Hennig-Olsen og Diplom-is' iskart. På grunn av den fine våren har jeg allerede fått en fin start. Det er litt flaut at jeg har spist så mye Diplom-is.

(PS: Hennig-Olsen har heldigvis bragt tilbake pæreisen, denne gangen MED en gelémark! omnom)


(Ja, jeg har fortært de som har kryss.)
Spørsmålet er: Har noen lyst til å konkurrere med meg? Hæ? Hæ? Tror du du kan spise flere typer is enn meg? Hæ?!

2 kommentarer:

  1. jeg husker mark-isen (uten bindestrek: markisen, sånn gardinting, lawl).
    hvilken mumiedame? og send en melding imorgen, skal tusle rundt på musikkens dag : D

    SvarSlett
  2. sykt fett at vi har samme utseende!:) OMG!!
    kosli konkurranse, forresten! hennig-olsen er best, no doubt! :)

    SvarSlett