tirsdag 9. juni 2009

Sing for the cameras sing for the animals sing

Om det er en ting jeg ikke angrer på, er det at jeg begynte med sangundervisning i fjor høst. Jeg elsker å synge. I dag har jeg sunget en del. Skal jeg fortelle deg om dagen min?

Circus kl ti våknet jeg fordi Eir spilte piano. Det var fint. Regina Spektor. Jeg tusla ned i pysj og sang i hvertfall en time med henne. Rundt tolv spiste jeg frokost (cornflakes med banan og jordbærsyltetøy omnom), så dusja jeg og den neste timen forsvant i klesutprøving. Eir har tatt over alt av mammas fine klær. Inkludert et pent, svart korsett. Asfdsdfdf. :D. Eir og jeg rakk bussen til byen med noen millimeter, vi løp og løp og avslørte en elendig kondis. Bussjåføren var hyggelig og lo av oss. Fair enøff. JEG HAR SHOPPA IGJEN. Badedrakt. Bilde? Nei, ikke bilde. Om noen har søketips tar jeg i mot. Så lenge de ikke inkluderer www.justfuckinggoogleit.com

Jeg har sunget konsert. Det var gøy. Jeg skal fortsette å synge. Finne meg band.

Synger du?

3 kommentarer:

  1. "now introducing...
    embla & the floppy fishez!"

    ser det for meg. good shit.

    SvarSlett
  2. kan jeg spille i bandet ditt? jeg spiller fire-fem instrumenter (med varierende grad av rene toner), så det er ikke så vanskelig å finne noe for meg å gjøre :P

    SvarSlett