torsdag 21. mai 2009

nei

Det er en av de dagene da jeg vet hva jeg skal og må gjøre, jeg kommer bare ikke i gang. Jeg dør litt. Se nå:

-vaske huset
-sitte barnevakt
-øve geografi
-øve naturfag
-skrive nynorsk
-øve samfunnsfag
-øve spansk
-gjøre matte
-øve od-foredrag
-redde engelsk-karakteren
= dette skal jeg bruke langhelgen på. Først må alle de tekniske problemene overvinnes. Jeg tror jeg seriøst glemte å lagre spanskforedraget mitt da jeg jobbet med det på skolen i går. Fuck.
Heldigvis har jeg sovet elleve-tolv timer i natt. Med drømmer.

Farfar har en snodig teori om at man sover bedre rundt nymåne og elendig rundt fullmåne. Hvis han har sjekket noen av sine påstander opp mot fakta er det hvertfall nymåne nå, som kan gi ham rett. Jeg skulle ønske jeg drømte hver natt. I stedet drømmer jeg sånn at jeg husker det ca fem netter i måneden. Til gjengjeld er disse drømmene ganske innholdsrike og troverdige: som oftest må jeg sjekke mobiltelefonen: den er min kilde til virkeligheten og dermed ligger eventuelle bevis for nattens hendelser der. Jeg kan ta et eksempel:
En natt drømte jeg at jeg hadde sendt meldinger med en viss person fordi jeg ikke hadde fått sove. Disse meldingene hadde dreid seg rundt mine betroelser. Disse betroelsene handlet om min hemmelige identitet. Egentlig er jeg Hannah Montana, skjønner du. Da jeg våknet fikk jeg panikk: hva ville personen jeg hadde betrodd dette til tenke om meg nå?
Heldigvis var det bare en drøm.

Nå skal jeg skrive spansken min en gang til, så skal jeg begynne på naturfagnotatene mine. Kanskje rekker jeg å øve od-foredrag i dag også + samfunnsfag og engelsk. Det hadde vært fett. Ass.

OI
____


Jeg har jo tatt piercing siden sist. Det har vært søttende mai, og.


Una bildeta que yo pienso representa todo el 17. mai. Vicky a la izquierda y yo a la derecha. Man ser ikke piercingen så godt, MEN den er der. Høyre nesevinge.
Siden sist har noen rettet ut håret mitt for tjuefire timer. Det var gøy men litt rart daa. Og kristine og julie og jeg hang i byen den sekstende da jeg hullet nesa, og jeg møtte kristine søttende. Den søttende mai møtte jeg generelt mange hyggelige mennesker.
__
Men nå har jeg en date med noen hyggelige lekser.
Ciao.
Hola. Guapa.

3 kommentarer:

  1. Kos deg med de 1 million tingene <3

    SvarSlett
  2. jeg har alltid visst at du er hannah montana. sånn egentlig, ser det på deg, aiaiai.

    og du ble fresh med nesevingering :D

    SvarSlett