mandag 4. mai 2009

JA jeg liker vår og fint vær takk

Det nytter ikke med noen oppdatering av hva som har skjedd i det siste, for jeg har glemt det meste, det viktige. Tror jeg. Fire tentamener på fire dager er utmattende, påfølgende hyttetur gir ikke gode resultater. Hüttetür med klassen i skævven, leirbål, jeg sovna mellom tolv og tre (ja om natta), og gikk glipp av det morsomste, som dette:



Det er Bendik i aluminiumsfolie, bildet er Jørgen sitt. (Det finnes et pent bilde av Bendik, fremdeles i samme tilstand, der det ser ut som om han kveler Amit, men det bildet er litt voldsomt. For meg. Jeg liker disney-filmer, de er fredelige.)
Jeg sov. Det er utilgivelig. Dagen etter bada jeg. ISBADA OMG. Rett nedi, rett opp, hyperventilering, men gud, så deilig rett etterpå. Memo to self: gjør igjen.

To viktige meddelelser:
5/6 på mattetentamen!
5 på spansktentamen!
Fortsettelse følger!

Memo to self nr 2: Nesepiercing! Gullring? Ja!
Resten av uka går med til paier, tror jeg.



(c) Cat Mihos

THANK YOU
If the sun refused to shine, I would still be loving you.
If the mountains should crumble to the sea, there would still be you and me.

Kind woman, I give you my all, Kind woman, nothing more.

Little drops of rain whisper of the pain, tears of loves lost in the days gone by.
But my love is strong, with you there is no wrong, together we shall go until we die.
My, my, my.
Inspiration's what you are to me, inspiration, look... see.

And so today, my world it smiles, your hand in mine, we walk the miles,
Thanks to you it will be done, for you to me are the only one.
Happiness, no more be sad, happiness....I'm glad.
If the sun refused to shine, I would still be loving you.
If the mountains should crumble to the sea, there would still be you and me.
(-egentlig led zeppelin, men jeg foretrekker toris versjon. )

1 kommentar:

  1. Nesepiercing! Jeg tror du hadde blitt supersøt (supersøtere enn du alt er, that is) med gullring. Merkelig nok ser jeg deg ikke med sølvring, og jeg har aldri tenkt "gullring=YESS" om noen før, gratulerer!

    Også anbefaler jeg pinpoint så heftig (http://www.pinpoint-piercing.no/), og hvis du ikke skal ha med noen SÅ VIL JEG for jeg digger å se folk bli hullet :D

    SvarSlett