søndag 26. april 2009

you spin my head right round, right round

Vel. Det som skjer for tida er i korte trekk:

vår, sol, tentamen, tentamen, sol, tentamen, sol, tentamen.

Jeg har fire tentamener: spansk, bokmål, engelsk, nynorsk, matte. Spansk er ferdig. I morgen er det bokmål. I morgen er også bursdagen min, amagad :D Jeg hadde en ønskeliste, men den er borte, fordi den første minnepinnen min er ødelagt. Hvor mange ganger har jeg sagt det nå?

Fredag grillet jeg. Litt. Før jeg dro hjem for å sove.
I går samlet jeg underskrifter for et oljefritt Lofoten og Vesterålen. Det var gøy, jeg hadde noen hyggelige og konstruktive diskusjoner, og folk er faktisk ikke så ille. Likevel, jeg kan godt nevne han ene fyren som ba meg om å vokse opp og slutte å tro på dette tullet med forurensende oljeindustri. Nei vettuhva.



Alle nordlendingene lurte på om jeg hadde vært der. Jeg har ikke det. Men jeg svarte ja, for jeg skal dit på sommerleir med NU i august, og jeg gleder meg! Se:



Åh, får ikke alle en miljøverner i magen når de ser sånt?

5 kommentarer:

  1. Embla! Hva er det som skjer! Først Miley Cyrus, så Beyoncé, og så ROSA BAKGRUNN!:O

    SvarSlett
  2. Enig. Embla er ikke seg selv lenger. Jeg tror jeg skal skal tilby henne til alternativ medisin.

    Hilsen heksedoktor Julie.

    SvarSlett
  3. Haha, kanskje. Jeg tror ikke jeg noensinne kommer til å bli aktivist, sorry ass.

    Det er ganske dumt, egentlig.

    GO ROSA!

    SvarSlett
  4. Rosa er in, da. Det er det som betyr noe for meg nå!
    Aktivist, ja visst! Vi trenger ikke bare aktivister, sympatisører går også bra :)
    xoxo, Emblafisk

    SvarSlett
  5. Lillefisk, vennligst link til denna bløggen istedenfor:

    http://loveass.blogg.no/

    JA JEG HAR NORSK BLOGG WOOH.

    SvarSlett