onsdag 8. april 2009

FILOSOFI(SK)

Jeg dro ikke på hytta. I stedet har jeg sittet hjemme. Vært på kino. Besøkt syke mennesker og bare sovet. Lest. Hatt ferie. Jeg er uthvilt! Tenker jeg! I morgen skal jeg overnatte med Alexa og vi skal se film og jeg gleder meg og det er bare onsdag og det betyr at det er *telle på fingrene* fem dager til skolen begynner igjen. At det bare er en ekstra dag i påskeferien gjør så utrolig mye at det er merkelig.


Minnepinnen min har gått i stykker. Det er sært, på den ligger mye av skolearbeidet fra de siste to månedene, nå må jeg bare greie meg uten den. Få meg en ny, håpe jeg ikke kommer opp i noen eksamen der jeg kunne trengt de filene.



Jeg har ditcha fiskene en liten stund. Tenkte det var på tide å bringe dem tilbake.
Det med fisk er litt rart.
Fisk har en meditativ funksjon for meg, å se fisk, å fiske, gjør meg rolig. (Er det litt snålt, bare sånn for meg? Lalll x). Favorittkjolen min er fargerik og fiskerik, min mor hater den, bare, og den er fin. Liker den. Vårkjole.

Andre randome ting som burde hørt hjemme på et backstage (nrk-forum) som ikke lenger eksisterer:
- MSN er teit.
- Jeg er hekta på twitter. I dag har jeg klikket meg fram til haugevis av folk jeg følger. Nå inneholder den gruppa forskjellige idealistiske organisasjoner og Disney Channel-kjendiser. (Favoritten min er Diablo Cody, manusforfatteren av Juno: http://twitter.com/diablocody)
- Patrick Wolf er fremdeles konge.
- Tu me manque.

1 kommentar: