tirsdag 21. april 2009

wrap a halo around what you've done because a big black nothing is coming up

Status nå:

Trøtt.
Nesten ingen stemme.
To dager til spansktentamen.
seks/fem dager til bursdag.
bursdagsplanlegging alright.
øya/od-konflikt i full gang i mine føtter, mitt hode og mitt hjerte.





Og ja, jeg skal utdype dette. Si torsdag kveld eller noe. Ikke noe før det. Lover.


Og ja ja:
Mew skal til Øya. Det gjør vondt. Jeg må velge. Mest sannsynlig settes øya før seminar. unnskyld D:



4 kommentarer:

  1. Øya! Øya! Øya! De har jo en knallsterk line-up i år! Og Mew og de andre bandene står bare og roper på deg! De roper Embla! De roper Embla! Embla! Embla!

    Hilsen Øya-Julie

    SvarSlett
  2. EMBLA-EMBLA!!
    ^Å^ <- an angel, just like you :D

    SvarSlett
  3. Øyaaa. Dit skal jo jeg! D:

    SvarSlett
  4. YAY ØYA. Ingenting å ha dårlig samvete for.

    SvarSlett