torsdag 16. april 2009

you are the dream, in which I sleep

Dette er litt flaut, men jeg glemmer alltid å skrive hvem det er som har sangen.

Kimya Dawson - You love me

Noen hemmeligheter (og ikke så hemmelige hemmeligheter(:

  • Jeg liker egentlig ikke diskusjoner.
  • Mobilen min knirker. Jeg undrer om den er på god vei til å dø av alderdom.
  • Jeg har ikke forberedt meg til skrivingen i morgen. Tror det går bra.
  • Jeg synes ikke "I like turtles"-videoen (youtube it) er gøy, jeg ler ikke.
  • I dag har jeg drukket en hel kanne med te. Alene. Og jeg tror ikke det holder til å hjelpe stemmen min på rett spor igjen.
  • Jeg har lav terskel for å ta smertestillende.
  • Jeg har overholdt nyttårsmålet mitt om å slutte med quittinga ganske bra.
  • Jeg friker ut om jeg ikke forbereder hva jeg skal ha på meg kvelden før.
  • Det er 11 dager til jeg blir søtten og jeg kjenner ikke gleden.

Fortell meg en hemmelighet, dun dun dun.

4 kommentarer:

  1. Slapp av, jeg kan'ke huske sist jeg var glad for å bli eldre :)

    Hilsen gamlis-Julie

    SvarSlett
  2. Uuuuh, rosa! Najs.

    Og du har quitta å quitte? Det må jeg si xP

    Alexandra

    SvarSlett
  3. jeg tror ikke noe på at du ikke liker diskusjoner

    nanna, søster

    SvarSlett
  4. Jøss Nanna, jeg visste ikke at du var søstern til Embla?

    Hilsen uvitende Julie

    SvarSlett