lørdag 4. april 2009

Can you launch rockets from here?

Ferien er tydeligvis tida for prokrastinering av avtaler. Jeg skal en hel uke på hytta og jeg vil ikkeee, jeg ser absolutt muligheten for å slappe av hjemme. Ikke er jeg mye begeistra for skigåing heller, "these days my favourite view is you", og da har jeg ikke lyst til å dra på hytta når bypåske funker fett.

Siste uka før ferien skal alltid være stress ja. Mandag var jeg på teater med skolen og så "En midtsommernattsdrøm", som var hundre og ti prosent fantastisk: for å si det sånn tror jeg jeg skaffet meg flere timer med ekstra levetid den kvelden.
Tirsdag var stress.
Onsdag var natfagprøve og skulle egentlig vært teaterkveld med skolen igjen, men vi skulle se Moliere, og det stykket ble slakta, så da gjorde vi ikke det likevel.
Torsdag var stress, lang dag på skolen, en anmerkning for uro i timen, tre prøver tilbake (inkludert en 3- i gym, lalll x), mikrofonkurs, novelleskriving og matteprøveøving.
Fredag var slutten på alt. Ikke. Bare på stresset. Jeg glemte selvfølgelig minnepinnen hjemme, men heldigvis har jeg en oppofrende mor som brukte sine überevner innen datamaskiner til å sende meg de filene jeg måtte måtte ha. Det løste seg. Og jeg fikk en god natfagprøvekarakter, som reddet ferien. Videre var jeg hele byen rundt i går, først fra hjemme til skolen til teh vestkant før jeg dro helt til syden igjen og var hjemme tolv.
Ja, kanskje jeg trenger en uke med fri. På fjellet.



SHOOT BANG FIRE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar