mandag 30. mars 2009

ja jeg liker ostekake og jordbærsyltetøy takk

"Apati er mangel på følelser, motivasjon eller entusiasme. Apati er i psykologisk terminologi et begrep brukt på indifferens — der en person er passiv eller "indifferent" til aspekter knyttet til følelser, det sosiale eller det sjelelige livet."
-wikipedia much.

Ja, jeg har et apatisk forhold til leksene mine.
Derfor har jeg tilbragt de siste timene på gulvet, lyttende til Patrick Wolf, og jeg har dokumentert mitt rom. Det er rotete much.






Hva bør jeg rydde først - skrivebord, nattbord eller kommode?

2 kommentarer:

  1. Du må bare la være å rote, så slipper du å rydde etterpå!

    Hilsen ryddige Julie

    SvarSlett
  2. så lenge du hører på patrick wolf er faktisk det viktigere enn det meste annet, hvertfall lekser! :D
    det er kult kult kult at du liker ham! du er kul kul kul!
    klem fra andrea

    SvarSlett