onsdag 11. mars 2009

confessions of a teenage non-drama gutter queen

  1. Jeg har vondt i nakken, den blir litt stiv av å holde oppe et hode som bekymrer seg mye.
  2. Jeg har vondt i håndleddene, de blir vonde når jeg blir sliten som så her.
  3. Jeg har vondt i venstre albue, av samme grunn som jeg har vondt på kneet, i skulderen og i høyre lillefinger: jeg falt massivt på vei til trikken i dag, jeg trengte satan meg plaster! Men nå vet jeg hvor man får tak i plaster på skolen, væffal, og vaktmesteren var en hyggelig kar.
  4. Jeg har god-vondt i magen fordi jeg gleder meg sånn til Øya. Det kan jeg utdype mer en annen gang, men foreløpig er jeg så utrolig godt fornøyd med artistene. Bare Conor kommer nå...

Hvor har du god-vondt? Eventuelt ondt-vondt?

Tilbake til India og dets vannressurser. Innen de neste førtiåtte timene skal jeg fordype meg i landets historie og utfordringer. KULT, HVA?


Jeg ønsker meg forresten Happy-Go-Lucky på dvd til bursdagen min. Hint.


1 kommentar:

  1. GODT-VONDT I TISSEN

    hehehehe neida, bare måtte.

    Og stakkars deg som tryna ):

    --

    ØYA :D Ja, jeg skal kanskje, da skal jeg brife med mine utrolige ølglass-spottingzscillz! Du jobber som frivillig igjen?

    SvarSlett