lørdag 28. mars 2009

my heart is like the ocean

I mi pelo teñido de rojo el miércoles :

Mi padre me dio una bonita y optimista camiseta:


Sånn. Fjortizmoduz over.

Jeg har skrevet før at om hodet mitt er rotete, så er det en god ting. Jeg begynner å lure litt nå.
Hva godt kommer det ut av:
  • å slite med en matteoppgave som egentlig er ganske enkel i ti minutter fordi man hardnakket hevder at 9 er et mindre tall enn 7? Ærlig talt, det er tolv-tretten år siden jeg lærte å telle.
  • å bytte om på "i morgen" og "i går"? "I går skal jeg på skolen" og "i morgen var jeg hos tannlegen" høres ikke mye intelligent ut.
  • å ikke huske hva man skulle skrive på bloggen? (Her kan jeg finne svaret selv: noe å blogge om senere når man har kommet på det første man skulle skrive).

Jeg sitter i distriktskomiteen for OD!

Jeg sitter på en stol og hører på Tori-b-sides nå.

Jeg skal sitte barnevakt om en halvtime! Hoppla hej då!

7 kommentarer:

  1. Embla, du er en smarting. Slutt å gjøre fjortizztrutminn til kamera, så kommer nok intelligensen tilbake.

    Hilsen intelektuelle Julie

    SvarSlett
  2. Mente trutMUNN. Beklagz.

    SvarSlett
  3. Menne jeg liker fjortizztrutmunn. Det får meg til å føle meg sexxeh. Ikkje.

    SvarSlett
  4. Sexxeh = dum. Derfor holder jeg meg så stygg som overhode mulig.

    Hilsen ufyselig Julie


    xP

    SvarSlett
  5. Pene søting <3 Drit i tullekommentaren, du er snasen med trutmunn.

    SvarSlett
  6. :)

    Hilsen Smilejulie

    SvarSlett
  7. Din tulleskrulledus.

    SvarSlett