lørdag 14. mars 2009

probably the meanest song I ever wrote

I morgen, kl 23.59, skal jeg levere engelskartikkelen min om India. Derfor sitter jeg her og blogger og hører på cder og drikker te. Kjør på, sier jeg bare.





Bright Eyes - Noise floor (rarities 1998-2005)
er min favorittplate for tiden. Den spilles igjennom minst to ganger hver dag, på cd og ipod.

Det er ikke lenger plass i CD-hylla, som forresten virkelig er en CD-hylle, og derfor ligger det ca 10 cder oppå spilleren. Just nu er der:
Hello Saferide: Introducing... og More modern short stories from...
Detektivbyrån: Wermland
Kings of Leon: Only by the Night
The Decemberists: The Crane Wife
Sigur Rós: ()
Damien Rice: O
Okkervil River: The Stand-Ins
Bellman: Mainly Mute

Jeg har et lite problem med disse cdene: det finnes ingen sperre i mitt hode for hvor mange plater jeg kan kjøpe i måneden. Samlingen min vokser i et høyt, høyt tempo. Likevel: jeg digger det.

Hva er favorittplata di just nu?

2 kommentarer:

  1. Eksplosiv vekst i CD-samlingen er bare bare bra :D

    Favorittplata, hmmm.. kanskje Folie À Deux av Fall Out Boy.

    SvarSlett
  2. Jeg kjøper ikke så mye CD-er lenger, jeg hører mest i Spotify ^^ Selv om jeg riktignok kjøpte tre stk for ikke så lenge siden....

    Hilsen Gnien-Julie

    SvarSlett