lørdag 21. mars 2009

fuck you very very much

I det siste har det skjedd lite. Det er en god ting. Sola og varmen kryper stadig nærmere hageporten vår, og selv om gelenderet på terrassen kollapset under all snøen for en måned siden ser vi lyst på fremtiden. I går var det vårjevndøgn! I dag er sola oppe lengre enn den er nede! På tide å komme seg ut, med andre ord.

Men jeg har faktisk gjort noe konstruktivt i dag: jeg har trålt meg gjennom en ringeliste på cirkus åtti personer, der jeg har fått tak i vel tjue-tretti av dem. Ikke dårlig.

I tillegg lukter jeg litt på muligheten til å sitte i distriktskomiteen for OD. Kan bli mye å gjøre, men jeg merker at engasjementet mitt sakte og sikkert kommer tilbake, so why notzz?

I dag er det:
-en måned og seks dager til bursdagen min.
-ti skoledager igjen til påskeferien.
-åtte dager igjen til vi stiller klokka EN TIME FRAM, JA, FOLK, EN TIME FRAM!
-søtten dager til julies bursdag.
-to dager til fake-russerne kommer hjem igjen.
-lørdag. chill. oh yeaah.

nei nå gidder jeg ikke mer.
babb skækk blubb ut.

1 kommentar:

  1. Jeg er ikke fake russer, jeg er the real deal assss.

    Stilte ikke vi klokka netopp? Er det bare meg eller er det mindre tid mellom stillingen av klokka bakover til frem enn frem til bakover?

    babb skækk blubb ut <3

    SvarSlett