tirsdag 14. april 2009

you are the blood (egentlig et yoghurtinnlegg)

Ånei. Dette betyr at jeg har skeiet ut igjen og nå prokrastinerer, selv om jeg liker leksene jeg gjør. Jeg skriver/lager presentasjon utifra en artikkel jeg skrev i engelsken før påske, "India - challenges and good prospects". Det er så meget interessant, jeg skulle gjerne studert det når jeg blir ferdig med videregående. I fjor sjekket jeg faktisk ut muligheten for å studere India+statsvitenskap, og jeg tror jeg kom over et program der UiO samarbeidet med et universitet i India, at man altså tok en periode av studiene i India.
DET HAR JEG LYST TIL Å GJØRE. Men samtidig: det spørs hvordan verden ser ut om to-tre år. Hvem vet, kanskje alt er helt forandret.

Før påske maste jeg på de personene jeg kjente som skulle til utlandet. Mine intensjoner var POSTKORT i min POSTKASSE. Bendik dro til sørøst-Asia og er unnskyldt, han hadde ikke tid, og jeg mener, postkort derfra er kanskje litt farfetched. Morten, derimot, dro til Kina, og rett før han dro fikk jeg en sms der det sto: "Hei embla. dette er et postkort. snart er jeg i kina. hilsen morten". Jotakk. MEN I DAG, da jeg kom hjem, var det et postkort der, fra Viktor! Og enda bedre, han hadde skrevet på spansk. Melike. Noen trofaste mennesker finnes det der ute.



Og påskemarsipan - kolibriegg er nammenam.


To innlegg siden var dedikert til Dark Was the Night, ja, hipsteralbumet. Dette er foreløpig min favoritt. Ta deg tid til ti minutter med fin musikk (når du først er inne på denne gudsforlatte siden) :

Sufjan Stevens - You are the blood (cover av the Castanets)




(PS: Bakgrunnen er rosa ja. Mia liker det. Det er yoghurt-liek og jeg liker det, jeg og. Hva med deg? Hvilken farge bør være neste?)

4 kommentarer:

  1. hei på deg embelin :D jeg liker den nye yoghurtfargen:)du har en veldig kul blogg, syns den skal være rosa en stund jeg :D ses i morgon:) bra du fikk kort og marsipan. klem fra Mia

    SvarSlett
  2. Blood, blood, galins of the stuff... you can never get enough... noe sånt.... for de som husker bonustracket på The Black Parade?

    Hilsen den syngende Julie

    SvarSlett
  3. Tusen takk, mischa ^^

    Jadda, jeg husker bonustracket, det skremte meg like mye hver gang jeg hørte på cden. Plutselig bare *boom* kom det skumle der. Jada.

    SvarSlett
  4. Yoghurt er godt. Denne fargen er finere enn den forrige, men jeg syntes du kunne hatt den enda lysere.
    Og postkort er superkos, vi fikk et idag, fra storebroren min som er i Singapore.Jeg har oppdaget at han skriver utrolig stygt.

    SvarSlett