onsdag 13. mai 2009

people say that you'll die faster than without water

1. Jeg aner ikke hva som har skjedd med skoleting for tida. Jeg kan meddele at jeg fikk tre pluss på nynorsktentamen og engelskkarakteren min vipper nå for første gang på cirka hundre år, samtidig som mattekarakteren min ligger og dupper øverst i vannflaten.
2. I dag så jeg Miroir Noir, the Arcade Fire-film, og jeg merker at fangirlinga kommer tilbake. For å si det sånn: Arcade Fire er min beste konsertopplevelse og jeg vedder på at den kommer til å fornyes en gang. Mmm.
3. På lørdag skal jeg pierce. Def.
4. I morgen får vi vite eventuell skriftlig eksamen. sdfsdfsdfsdfsd.
5. Noes.
6. På søndag er det søttende mai.
7. nei jeg liker ikke konstruktivitet.
8. nå skal jeg sove om tre minutter.
9. natta

2 kommentarer:

  1. nix og nei piercing. Jeg kommer til å inndra lommepenger.
    Mamma

    SvarSlett
  2. Søt header! :D It's arrrrt!

    Piercing er najs.

    SvarSlett