torsdag 1. januar 2009

aaah

Seså. Dette skulle jeg poste bare fordi jeg får en blogpost på 2009 i arkivet.


I går endte jeg opp på N, som planlagt, ganske tidlig på kvelden, og der var det kos. Planen var å komme seg hjem til hjembydelen, men først missa vi bussen, så banen, og endte (nr 2) opp samme stedet for å se fyrverkeriet. Ganske kos. Skal jeg drive med dette i minst femten år til? Bruke de første timene i et nytt år på kollektivtransport? Bedre enn å ydmyke seg selv midt på gata, sende opp fyrverkeri under bussen og kaste flasker på banen. Oh yay.


2009, hør meg! Jeg har store forventninger!


takk for 2008.
takk for hove, øya, norwegian wood, musikkopplevelser.
takk for bright eyes, sufjan stevens, kings of leon, regina spektor, sigur ros. all musikken jeg har kommet over det siste året, rett og slett.
takk for alle klemmene.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar