lørdag 3. januar 2009

tu me manque

"How many of these do you think are out there? It's not too hard to imagine. A guy growing up in the 80's with a love for the Violent Femmes and the Flaming Lips recording on a four track in the basement whenever he's depressed or in an over analyzing mood. It's also not too hard to imagine that most of it is crap. If he was Bright, he would've released an EP instead of this 20 song torture hour." Peggy P. Stierman.
-på cden Bright Eyes - a collection of songs written and recorded 1995-1997. Well, haha.





I dag har jeg kjøpt fjorten -14- en fire - cder. Jeg har ikke lenger plass i cdhylla.
j'ai acheté:
bright eyes - a collection of songs written and recorded 1995-1997.
okkervil river - the stand ins
maria taylor - lynn teeter flower
the lionheart brothers - dizzy kiss
the goo goo dolls - dizzy up the girl (haha, jeg har kjøpt to cder med 'dizzy' i tittelen!)
kate havnevik - melankton
pirate love - black vodoun space blues
sleepwalking - en cd til inntekt for kreftforeningen med norske artister.
dylan mondegreen - while i walk you home
draumir - the island
badly drawn boy - one plus one is one
tellusalie - tangerine dreams
snowpony - sea shanties for spaceships.





den siste kjøpte jeg egentlig bare fordi jeg likte coveret. men det er virkelig fint:






og jeg har begynt å tegne igjen, oh hooray. om jeg får bygget opp min selvsikkerhet kan jeg kanskje greie å legge det ut.

5 kommentarer:

  1. Jesus Kristus, og jeg som syntes jeg gikk litt overboard i går når jeg kjøpte 4. O_o

    OMG YAYYY GOO GOO DOLLSSS :D Flinkflink Embla.

    SvarSlett
  2. Du er flink til å tegne, legg ut :D

    Hilsen Julie

    SvarSlett
  3. pinky: haha xD yay, jeg liker goo goo dolls, merker jeg :]

    julie: mayhaps (:

    -mariposa mimosa

    SvarSlett
  4. Du har min yndlingstegnestil :]

    Jeg visste ikke at du var så lite sikker på deg selv, forresten? Hilsen Julie igjen.

    SvarSlett
  5. lite sikker på meg selv når det kommer til å vise fram eget arbeid, kan du si.
    -mm

    SvarSlett