onsdag 14. januar 2009

tanker, eller mangel på slike


Den siste uka har jeg aktivt drevet med utsliting av mitt eget maskineri. Lite søvn, ned mot tre timer et par netter, riktignok tatt igjen med opp mot atten timer nesten sammenhengende søvn, ikke noe grønn te, ikke noe skjerf, dårlig hodepute(en pult med gråpapir over og diverse løse gjenstander som skapte fine sovemerker). Alle ingredienser i 'hvordan få helsikes vondt i halsen og da snakker vi ævve-vondt'.

Gøy har jeg hatt det, og til tider kan jeg sverge på at jeg er verdens lykkeligste menneske. En stund siden sist og gud, så godt det føles.


"Happiness is a state of mind or feeling such as contentment, satisfaction, pleasure, or joy."

-sier vår uttømmelige kilde til kunnskap, wikipedia.


well then

HAPPY HAPPY HAPPINESS.

1 kommentar:

  1. Du fortjener å være verdens lykkeligste.

    Hilsen Julie.

    SvarSlett