lørdag 17. januar 2009

What have I done to fall so hard for you?


Nå har jeg en fin samling fine ord:

  • Albuquerque
  • Contextualize

  • Conundrum

  • Humuhumunukunukuapua'a

  • Zest

  • Discombobulation

  • Clapperclaw

  • Ukraina

  • Flagellat

  • Magma

  • Obskur

  • Ephemeral


Noen norske og noen engelske, men wutevvah. Takk til Alexandra :)



Jeg skulle bare jobbe med portfolioen og så greier jeg ikke å fokusere sånn som vanlig og prokrastinerer som vanlig jamnt utover kvelden og snart er det for sent å gjøre noe i det hele tatt. Egentlig skulle jeg nett no vært et annet sted og fack sykdom. Siden sist har jeg tilbragt en hel dag i senga. Det er rekord, i og med at det aldri har skjedd før. Siden sist har jeg hørt en del på Anna Ternheim, Miley Cyrus/Hannah Montana og Katy Perry, spist opp all den tørka mangoen, og fine knappen har gått i stykker på denne hersens skolepcen, så nå må jeg lage n_n i stedet. Kan overleve.

Jeg har store planer om å bli frisk. Neste lørdag er det kattarock, og jeg skal da bidra med mine fabuløse elektrikerevner, sammen med Astrid. Jeg gleder meg. n_n

2 kommentarer:

  1. å, anna ternheim er fantastisk!!!
    og fine ord er fantastisk. mitt yndlingsord akkurat nå er barbabietola. det er italiensk for beetroot (rødbett?)

    SvarSlett
  2. Og exchange, papirpadde, cackle og eigentleg!

    SvarSlett