mandag 5. januar 2009

wanted: et liv

Jeg synes det er ganske uforståelig at jeg greier å sitte noen timer ved en pc når jeg ikke har noenting å gjøre ved den. Jeg kunne lest geografi, men fordi jeg har gjort franskleksa mi allerede tenker jeg at det holder med leksegjøring sånn for i dag. Det er seriøst den første dagen på skolen etter jula , og da tar man det lungt.
Noe rart skjer her. Med øynene mine, og kanskje forbindelsen mellom øyne og hode og jeg vet hva. Synet mitt forsvinner til tider. Det er ved sånne anledninger en merker at det kanskje er smart å la øynene hvile og bytter ut kontaktlinser med briller. Og det er vel ved sånne anledninger at en innser at senga er å foretrekke framfor pcen når man ikke har noe å gjøre.
Og man, det er oss, vet dere.

2 kommentarer:

  1. Jeg lå og sov en halvtime ca. før Futurama. Var digg, men jeg er drittrøtt og ikkemotivert for fransklekser atm. Og geoen, og russisken. Bleh.

    Btw wat statusskifte på facebook? O_O

    SvarSlett
  2. OG GÅ OG LAST NED DEN CDEN GODDAMNIT.

    Yus. Ferdig nå.

    SvarSlett