torsdag 29. januar 2009

sesquipedalian
I dag har kjære kjære Erlend bursdag og jeg har faktisk gave. Men når jeg får gitt den bort er et mysterium, for jeg får jo ikke vært med ønskeperson på hundre år. Sånn ca. Helga kan bli fønnn enøff. Jeg skal fikse to kvelder med en tv og tågnagende lekser? Med ansvar for til sammen tre liv? Huh. Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal kunne være mor når jeg blir scaredoutofmywits ved å passe andres barn. Så har jeg lenge kjørt den ideologien at jeg aldri skal gifte meg og aldri bli mor. Jeg har nok med andre mennesker, voksne, sådan. De vil jeg ikke være foruten, though. Det blir vel sånn med barn og, har du først prøvd det, vil du vel egentlig ikke gi slipp.
Apropos barn, det ble det snakket litt om i klassen i dag, der negativ person mente at alle barn mellom 1 og 13, kinda, var dritt. Ikke ordrett, men det var det som ble sagt. Og kanskje er det jeg som overreagerer, men jeez. BWAH, de kan jo ikke noe for hvor gamle de er, foreldrene er de som skaper personen, og så gammel har du også vært en gang. Smella på deg og god natt.

Dagen i dag har vært ganske god. Et godt antrekk, ikke bare briller, ullgenser, mye hår, 501, gjør egentlig underverker. Og torsdager er pretty herlige, bortsett fra etter skolen, for det blir bare daff. Pluss, som nevnt, ønskeperson numbaah one fikk jeg ikke sett. Og en dag uten ønskeperson numbaah one er litt daff. Savn. Jeg er et svakt menneske, jeg er avhengig.

Og i dag har jeg spist 4, fire, f-i-r-e, 2+2, appelsiner. I'm stuffed, full, wutevvah.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar