torsdag 12. februar 2009

ALT GIR ETTER OM DU KLEMMER LENGE NOK

Om to minutter, i skrivende sekund, er det fredag 13. I år er det faktisk to versjoner av fredag 13. En i mars, og en i februar. Sånn at alt som ikke går galt på den i februar får sjansen på nytt i mars. For dem som tror på sånt, vel og merke. Jeg har ingen fobi for fredag 13., tvert i mot tror jeg morgendagen kan bli ganske fin. Jeg har nå levert samfunnsfagteksten min, gjort matteleksene mine og shhhhiiitt jeg har ikke funnet fram sangnotene mine. Det tror jeg går greit, though, vi skal ha fellestime og jeg vet ikke helt hvor mye jeg trenger notene da. Dessuten kan jeg sangen utenat, lieks. Men dette ble altfor lite random til at det passer inn i min blogg.


Før i dag, i skrivende sekund er det vel i går, holdt Vicky et glimrende foredrag om satanisme, nå som vi først er inne på 13 og stuff og stuff. Det beste øyeblikket var det halve sekundet Bendiks ansikt lyste fra powerpointpresentasjonen. Over bildet sto det: "Hva forbinder du satanismen med? DETTE?" Og Bendik er jo helt tatt ut av kontekst her, stakkars. For å sitere ham: "men jeg vet ikke om jeg skulle bli rørt eller provosert av at det var bilde av meg der". Det var umåtelig festlig, og om du blunket misset du hele øyeblikket. Jeg håper litt at læreren blunka. Det var ikke mange som fikk det med seg, men gud, så utrolig bra. Bendik er forresten absolutt ingen trist satanist, han er en bie.


Om tjuetre timer og femtifem minutter, i skrivende sekund, er det Valentinsdag. Así es la vida.

Feliz día de San Valentin.
счастливый День святого Валентина.
Heureuse saint Valentin.
سعيد عيد الحب
幸せなバレンタインデー



Haha, jeg må bare få med denne her. Det er en mp3-spiller for deg og din bedre halvdel, som det sto i artikkelen. HAHAHA x)
Litt usmakelig, om annet så vet ikke jeg, helt serr babb. Men litt søt var den. Du får den der du får alt: i Kina. Der koster den 55 $. Og du får faktisk 1 gb minne.
Takke meg til min iPod classic.
Men nå er jeg trøtt og nå vil jeg sove.
FREITAG 13! OVERBEVIS MEG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar