lørdag 21. februar 2009

bedre enn all verdens såpeserier

Seså, da er den vinterferien nesten over, og det er trist. Jeg skulle gjerne hatt en uke med ferie til, sånn som jeg har tendenser til å slite meg ut i feriene, selv om meningen er at jeg skal lade opp batteriene. Jeg håper for guds skyld at jeg ikke blir syk neste uke.

mmmå baare sette på plata en gang til. Modest Mouse - good news for people who love bad news. Den var bare perfekt i dag morges, og ganske perfekt nå og.

Så, tilbake til vinterferien. Jeg har vært på to konserter, i går var det Cyaneed og Heroes and Zeros, i dag var det Major Parkinson. Og det var major kos begge gangene, due to major kos folk. Åh hva glad jeg er i dem. :]

I løpet av uka har jeg også merket en gryende fangirl i meg, nå rettet mot Stephenie Meyers bøker. Jeg fangirler ikke Edward, in fact, jeg fangirler historien. Uanz hva VC-fans sier, historien er spennende. Jeg gir Stephen King rett, Meyer kan ikke skrive for fem flate øre. Men catchy er det.
spørgesmål: hva fangirler du nå? hva har du fangirla i løpet av livet ditt?

jeg må innrømme at jeg fangirler major parkinson litt nå). ttttakk, alexa. her, ny tag på deg :D

2 kommentarer:

  1. Lawl endamertagstilmeggg :D

    Jeg fangirler ikke så mye i det siste, egentlig. Litt Major PPP kanskje, men ellers lite.

    Ting jeg har fangirla, derimot:

    Harry Potter, alle mulige bandoms (My Chemical Romance, Goo Goo Dolls, Fall Out Boy, Panic At The Disco, +++), litt Twatlight, enkeltpersoner som Duff McKagan, diverse skøyteløpere, Cameron Diaz, uendelig antall filmer og enkelte bøker i korte stunder. Og sikkert mye mer også.

    SvarSlett
  2. Heihei.
    Yay Modest Mouse. Som jeg bare har hørt bittelitt av. x)
    Og jaja. Så lenge du er glad i meg likevel så skal jeg ikke si noe om Twilight. XD

    SvarSlett