lørdag 28. februar 2009

hey you, whatchu gonna do...

...when you need a real friend and there's no one to turn to?
jeg legger virkelig ingenting i det, jeg fikk sangen bare plutselig på hjernen og nå er den stuck.


vi kjører random random i dag. beklager, jeg mener i natt.

  • jeg har brukt opp 22,2 gb av plassen på ipoden min.
  • det inkluderer4697 sanger og 5 filmer.
  • jeg skulle absolutt ikke vært her akkurat nå. jeg skulle enten vært på en skole i hutaheita eller i bursdagselskap, men skjebnen bare "å nei du"
  • i STED skulle jeg vaske brillene mine, men jeg var nære ved å forveksle brillene med en hårbøyle. omg you go carebearstare.
  • når jeg ikke finner inspirasjon til å blogge maser jeg om det til noen, som så gir meg tips til hva jeg kan blogge om. men jeg følger sjelden tipsene.
  • men. BENDIK SA JEG SKULLE BLOGGE OM DET FINE VÆRET I DAG. DA GJØR JEG DET. I DAG VAR DET FRYKTELIG FINT VÆR, I HVERTFALL DE FØRSTE ÅTTE TIMENE AV DAGEN. UTOVER ETTERMIDDAGEN SKYET DET TIL.
  • jeg må innrømme at jeg ikke tilbragte mye tid ute i dag. jeg nøt ikke det gode været. jeg er småsyk, skal også sies.

Ukas fisk:

Humuhumunukunukuapu'a. Den er ikke helt ny for meg, men jeg synes jeg kan poste et bilde av den her. Fact: Humuhumu-fisken er Hawaiis nasjonalfisk.



La meg også inkludere den fantastiske "Humuhumunukunukuapua'a"-sangen fra High School Musical. Ahahah k9z.





But but, it wasn't only, only.

3 kommentarer:

  1. 31,85 gb, 6920 sanger og 3 filmer + tonnevis av noenminutters Izzard/Goo Goo Dolls klipp.

    SvarSlett
  2. Jeg og, jeg skulle liksom ikke spise sjokolade men skjebnen bare "å nei du".

    SvarSlett
  3. En skal ikke kimse av å blogge om været altså!

    Tøff fisk.

    SvarSlett