lørdag 7. februar 2009

foreløpig siste kapittel i "emblas rotete liv og rundturene det tar"

Shite nå holdt jeg på å dobbeltbooke dagen min. Stå opp når du våkner, er mitt tips. I går trodde jeg jeg hadde mista det nyinnkjøpte månedskortet mitt, så jeg kjøpte enkeltbillett og etterlyste og alt, men lommeboka mi har så mange lommer at det fint går an å gjemme en liten papirbit der. Halv ni i dag morges våkna jeg og så gjennom veske og lommebok en gang til, og der lå det, gitt.
Somehow I lack skills in Nintendo games. But I totally rule when it comes to singing Billy Idol in Rockband. Oh yay rock star.

Nå må jeg tilbake til denne nesten dobbeltbookinga, for shiz, men jeg har ikke lyst til å kave meg til byen i dette været her. For serr babb, det snør som f her ute. Og da snakker vi snø. Da snakker vi snø i ARCADE FIRE-
størrelse. Snøvær. Snøkav. Snøfonn. Aking noen? Neivel. Te eller kakao, da? Og gjerne en ovn som funker og votter?


And if the snow buries my
My neighborhood
And if my parents are crying
Then I'll dig a tunnel
From my window to yours
Yeah, a tunnel from my window to yours


2 kommentarer:

  1. Snø er fine greier :D

    Haha, who won the tournament?

    SvarSlett
  2. Snø er AWEZUME.

    No one, really, they didn't organize anything. Someone handed me the microphone and I had to sing xP And I beat this one guy once in mario kart, omg that made me happy.
    MM

    SvarSlett