fredag 27. februar 2009

hope for the best...


...plan for the worst, and maybe wind up somewhere in the middle.
oversatt blir det da: hope for the meaningful, plan for the random, and maybe wind up somewhere in the middle.

Jeg opplever en gjenoppfriskning av min forkjærlighet for Bright Eyes. Denne gangen er det litt mer platonisk, for denne gangen har jeg en fysisk kjæreste jeg kan tømme all min kjærlighet utover. Men forkjærlighet er det. Conor Oberst er verdens mest geniale låtskriver, og han er i tillegg produktiv som f. At Conor Oberst and the Mystic Valley Band kommer med en plate bare ni måneder etter den første sier sitt. Jeg håper veldig veldig veldig at han velger å ta turen til Norge, for i sommer er sjansene store for at han skal spille på Hove eller Øya, aight. Og da beveger vi oss inn i et tema jeg kan poste en hel bloggpost om.

Det eneste problemet just nu er at jeg ikke kan finne "Lifted..."-cden min. Jeg har coveret alright, men cden er somehow...borte. Det gjør fysisk vondt. Jeg har hørt gjennom cden et par ganger de siste dagene på ipoden og åh <3

I'VE BEEN PRACTICING DISAPPEARING. oh wish.


1 kommentar: