tirsdag 24. februar 2009

if the world's at large, why should I remain?

Jeg skulle rante litt nå. Hva var det jeg skulle rante om? Da antar jeg at jeg ikke har grunn nok til å rante, og det er fint. Ingen ranting.
Annet enn at koss-headset-et mitt går i oppløsning. I går ødela jeg søs' ipodplugger, hvertfall halvveis. Jeg må være mer forsiktig, noe jeg generelt ikke har som egenskap. Alle ting uten en spesiell affeksjonsverdi for meg, som headset, er ganske likely til å forsvinne eller bli kidnappet eller noe en dag. Folk og andre ting med verdi, derimot, er ganske trygge hos meg, vil jeg si.

Jeg tenker, altså er jeg.
Jeg tenker ikke, altså er jeg ikke. Poetisk eller bare potetisk? Jeg kan ikke spore tankene mine. Er jeg ikke, da? OMG.

Denne bloggen blir til tider for personlig, har jeg fått høre av mutter. Hva synes du om å personliggjøre blogger? Burde de handle om temaer og ikke liv?
Bloggrefleksjon nummer to: Jeg har fått meg hit counter, som noen kanskje kan se, om de har øyne, som jeg har. Bare at mine øyne er litt svake, noe som gjør at jeg er avhengig av briller skråstrek linser. For de som lurte; jeg har styrkene -3 og -2.75. Tilbake til hit counter-en. Jeg har overraskende mange lesere. Jeg trodde strengt tatt at jeg har fem lesere eller noe. Neida. Det er noen innom her hver dag, liksom. MEN JEG LIKER DET.

Jeg skulle embed-e Modest Mouses sang "Float on", men det funka ikke. Den kan likevel replasseres med "The World At Large".



Jeg er fullstendig forelska i tekstene til Modest Mouse.

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar